prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje utjecaja prodajnog osoblja i digitalnih tehnologija na donošenje odluke o kupnji kod proizvođača i korisnika drvnih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje utjecaja prodajnog osoblja i digitalnih tehnologija na donošenje odluke o kupnji kod proizvođača i korisnika drvnih proizvoda

Vuglek, Tamara
University of Zagreb
Faculty of Forestry and Wood Technology
Institute of Production Organisation

Cite this document

Vuglek, T. (2020). Istraživanje utjecaja prodajnog osoblja i digitalnih tehnologija na donošenje odluke o kupnji kod proizvođača i korisnika drvnih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:878525

Vuglek, Tamara. "Istraživanje utjecaja prodajnog osoblja i digitalnih tehnologija na donošenje odluke o kupnji kod proizvođača i korisnika drvnih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:878525

Vuglek, Tamara. "Istraživanje utjecaja prodajnog osoblja i digitalnih tehnologija na donošenje odluke o kupnji kod proizvođača i korisnika drvnih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:878525

Vuglek, T. (2020). 'Istraživanje utjecaja prodajnog osoblja i digitalnih tehnologija na donošenje odluke o kupnji kod proizvođača i korisnika drvnih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:878525

Vuglek T. Istraživanje utjecaja prodajnog osoblja i digitalnih tehnologija na donošenje odluke o kupnji kod proizvođača i korisnika drvnih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology; 2020 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:878525

T. Vuglek, "Istraživanje utjecaja prodajnog osoblja i digitalnih tehnologija na donošenje odluke o kupnji kod proizvođača i korisnika drvnih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:878525

Please login to the repository to save this object to your list.