master's thesis
Analysis of selected market activities: Strategy for entering international furniture market

Lovro Belina (2017)
University of Zagreb
Faculty of Forestry
Department of Production Organisation
Cite this document...

Belina, L. (2017). Analiza odabranih aktivnosti za izlazak na tržište: Odabir strategije ulaska na međunarodno tržište (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:783845

Belina, Lovro. "Analiza odabranih aktivnosti za izlazak na tržište: Odabir strategije ulaska na međunarodno tržište." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:783845

Belina, Lovro. "Analiza odabranih aktivnosti za izlazak na tržište: Odabir strategije ulaska na međunarodno tržište." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:783845

Belina, L. (2017). 'Analiza odabranih aktivnosti za izlazak na tržište: Odabir strategije ulaska na međunarodno tržište', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry, accessed 19 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:783845

Belina L. Analiza odabranih aktivnosti za izlazak na tržište: Odabir strategije ulaska na međunarodno tržište [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Forestry; 2017 [cited 2019 August 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:783845

L. Belina, "Analiza odabranih aktivnosti za izlazak na tržište: Odabir strategije ulaska na međunarodno tržište", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:783845