undergraduate thesis
Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje

Ivana Lovrić (2018)
University of Zagreb
Faculty of Forestry
Department of Production Organisation
Cite this document...

Lovrić, I. (2018). Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić, Ivana. "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić, Ivana. "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić, I. (2018). 'Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry, accessed 23 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić I. Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Forestry; 2018 [cited 2019 August 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

I. Lovrić, "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563