University of Zagreb Faculty of Forestry and Wood Technology Institute of Production Organisation
Cite this document
Lovrić, I. (2018). Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563
Lovrić, Ivana. "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563
Lovrić, Ivana. "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563
Lovrić, I. (2018). 'Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563
Lovrić I. Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology; 2018 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563
I. Lovrić, "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563