undergraduate thesis
Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje

Lovrić, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Forestry and Wood Technology
Institute of Production Organisation

Cite this document

Lovrić, I. (2018). Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić, Ivana. "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić, Ivana. "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić, I. (2018). 'Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić I. Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology; 2018 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

I. Lovrić, "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Please login to the repository to save this object to your list.