master's thesis
Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu

Obranković, Jelena
University of Zagreb
Faculty of Forestry and Wood Technology
Institute of Production Organisation

Cite this document

Obranković, J. (2022). Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168

Obranković, Jelena. "Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168

Obranković, Jelena. "Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168

Obranković, J. (2022). 'Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, accessed 31 January 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168

Obranković J. Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology; 2022 [cited 2023 January 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168

J. Obranković, "Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Forestry and Wood Technology, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168

Please login to the repository to save this object to your list.