Sveučilište u Zagrebu Fakultet šumarstva i drvne tehnologije Zavod za organizaciju proizvodnje
Citirajte ovaj rad
Lovrić, I. (2018). Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563
Lovrić, Ivana. "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563
Lovrić, Ivana. "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563
Lovrić, I. (2018). 'Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, citirano: 10.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563
Lovrić I. Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije; 2018 [pristupljeno 10.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563
I. Lovrić, "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563