završni rad
Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje

Ivana Lovrić (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Šumarski fakultet
Zavod za organizaciju proizvodnje
Citirajte ovaj rad...

Lovrić, I. (2018). Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić, Ivana. "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić, Ivana. "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić, I. (2018). 'Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, citirano: 23.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

Lovrić I. Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet; 2018 [pristupljeno 23.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563

I. Lovrić, "Uloga digitalnog marketinga u povećanju prodaje proizvoda od drva na tržištu krajnje potrošnje", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:631563