završni rad
Strategije i metode za ostvarivanje marketinških aktivnosti u tvrtkama drvne industrije

Obranković, Jelena
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet šumarstva i drvne tehnologije
Zavod za organizaciju proizvodnje

Citirajte ovaj rad

Obranković, J. (2020). Strategije i metode za ostvarivanje marketinških aktivnosti u tvrtkama drvne industrije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:583911

Obranković, Jelena. "Strategije i metode za ostvarivanje marketinških aktivnosti u tvrtkama drvne industrije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:583911

Obranković, Jelena. "Strategije i metode za ostvarivanje marketinških aktivnosti u tvrtkama drvne industrije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:583911

Obranković, J. (2020). 'Strategije i metode za ostvarivanje marketinških aktivnosti u tvrtkama drvne industrije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, citirano: 11.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:583911

Obranković J. Strategije i metode za ostvarivanje marketinških aktivnosti u tvrtkama drvne industrije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije; 2020 [pristupljeno 11.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:583911

J. Obranković, "Strategije i metode za ostvarivanje marketinških aktivnosti u tvrtkama drvne industrije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:583911

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.