Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Metoda istraživanja tržišta - anketni upitnik

Josipa Petrović (2013)
Sveučilište u Zagrebu
Šumarski fakultet
Zavod za organizaciju proizvodnje
Citirajte ovaj rad

Petrović, J. (2013). Metoda istraživanja tržišta - anketni upitnik (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:552079

Petrović, Josipa. "Metoda istraživanja tržišta - anketni upitnik." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:552079

Petrović, Josipa. "Metoda istraživanja tržišta - anketni upitnik." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:552079

Petrović, J. (2013). 'Metoda istraživanja tržišta - anketni upitnik', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, citirano: 17.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:552079

Petrović J. Metoda istraživanja tržišta - anketni upitnik [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet; 2013 [pristupljeno 17.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:552079

J. Petrović, "Metoda istraživanja tržišta - anketni upitnik", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, Zagreb, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:552079