Sveučilište u Zagrebu Fakultet šumarstva i drvne tehnologije Zavod za organizaciju proizvodnje
Citirajte ovaj rad
Obranković, J. (2022). Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168
Obranković, Jelena. "Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168
Obranković, Jelena. "Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168
Obranković, J. (2022). 'Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168
Obranković J. Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije; 2022 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168
J. Obranković, "Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168