diplomski rad
Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu

Obranković, Jelena
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet šumarstva i drvne tehnologije
Zavod za organizaciju proizvodnje

Citirajte ovaj rad

Obranković, J. (2022). Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168

Obranković, Jelena. "Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168

Obranković, Jelena. "Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168

Obranković, J. (2022). 'Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, citirano: 22.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168

Obranković J. Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije; 2022 [pristupljeno 22.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168

J. Obranković, "Koncepti stvaranja dodane vrijednosti proizvoda iz drva u svrhu ostvarivanja marketinških aktivnosti na međunarodnom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:945168

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.