završni rad
Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing

Ana Buvač (2013)
Sveučilište u Zagrebu
Šumarski fakultet
Zavod za organizaciju proizvodnje
Citirajte ovaj rad...

Buvač, A. (2013). Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609

Buvač, Ana. "Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609

Buvač, Ana. "Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609

Buvač, A. (2013). 'Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, citirano: 18.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609

Buvač A. Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet; 2013 [pristupljeno 18.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609

A. Buvač, "Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, Zagreb, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609