diplomski rad
Analiza odabranih aktivnosti za izlazak na tržište: Odabir strategije ulaska na međunarodno tržište

Lovro Belina (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Šumarski fakultet
Zavod za organizaciju proizvodnje
Citirajte ovaj rad

Belina, L. (2017). Analiza odabranih aktivnosti za izlazak na tržište: Odabir strategije ulaska na međunarodno tržište (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:783845

Belina, Lovro. "Analiza odabranih aktivnosti za izlazak na tržište: Odabir strategije ulaska na međunarodno tržište." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:783845

Belina, Lovro. "Analiza odabranih aktivnosti za izlazak na tržište: Odabir strategije ulaska na međunarodno tržište." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:783845

Belina, L. (2017). 'Analiza odabranih aktivnosti za izlazak na tržište: Odabir strategije ulaska na međunarodno tržište', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, citirano: 20.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:783845

Belina L. Analiza odabranih aktivnosti za izlazak na tržište: Odabir strategije ulaska na međunarodno tržište [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet; 2017 [pristupljeno 20.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:783845

L. Belina, "Analiza odabranih aktivnosti za izlazak na tržište: Odabir strategije ulaska na međunarodno tržište", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Šumarski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:783845