Sveučilište u Zagrebu Fakultet šumarstva i drvne tehnologije Zavod za organizaciju proizvodnje
Citirajte ovaj rad
Buvač, A. (2013). Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609
Buvač, Ana. "Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609
Buvač, Ana. "Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609
Buvač, A. (2013). 'Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609
Buvač A. Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije; 2013 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609
A. Buvač, "Proces strateškog planiranja proizvoda i marketing", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet šumarstva i drvne tehnologije, Zagreb, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:108:536609